• وبلاگ : روزنه ي نور
  • يادداشت : تنهايي هاي کودکانه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    گاهي وقتها بزرگترها هم ميتونن ابتکاراتي براي بازي هاي جمعي بچه ها توي مهمانيها به خرج بدن...با بردن چندتا وسيله و اسباب بازي کوچک ...
    پاسخ

    سلام.دقيقا هم منظور من همين بود!;)
    سلام خواهر گلم
    حالت خوبه؟
    بعد از دو هفته از سفر برگشتم موفق شدم بيام وبلاگت.
    به موضوع خوبي اشاره کردي.
    ولي الحمدلله اين معضل هنوز به اقوام ما کشيده نشده. الحمدلله مهماني هامون همون شور و نشاط گذشته را داره و بچه ها وقتي به هم ميرسند مشغول بازي با همديگه هستند. هر جا که رفتيم دخترم حسابي بازي کرد و بهش خوش گذشت به لطف خدا. اميدوارم که اين مشکلات به خانواده هاي ما رسوخ نکنه و دخترم هميشه از رفتن به مسافرت و بازي با دخترخاله هاش و بچه هاي دوستانم لذت ببره.
    پاسخ

    به به سلام! الحمدالله. ان شاءالله هميشه به سفر و خوشي باشي و خدا اين خانواده ي خوب و پرنشاط رو بهتون ببخشه. مقصر اصلي برا اين معضل، ما بزرگترها هستيم، چون بچه ها به علاقمندي هاي ما نگاه مي کنند. البته نقش مدرسه و همسالانشون رو هم نميشه نديد گرفت.
    + فعلا بي نام 
    سلام خواهر جون...خدا قوت..
    متاسفانه همينطوره كه فرمودين..تازه،اين مهموني ها براي افرادي مثل ما هم ديگه جذاب نيست و فقط بر حسب وظيفه مي ريم..ما هفته ي گذشته يه مهموني دعوت بوديم كه وقتي ازش برگشتيم من كلي دلگير بودم..خانوم صاحب خونه تازه به منزل نو وارد شده بودن و از اول تا اخر مهموني تو اشپزخونه فكر جمع و جور و ور رفتن با وسايل نو و زيباشون... دريغ از يك دقيقه هم نشيني و هم صحبتي با ما كه مهمون بوديم...اين باعث شد وقتي رسيديم خونه،تو نت،اداب مهماني رو جستجو كردم و از خوندنش تعجب...هيچيش شبيه به رفتارهاي ما نبود...جدا بايد اين روند اصلاح بشه،بايد از خودمون و خونمون شروع كنيم
    پاسخ

    سلام خواهر. چه موضوع جالبي....! حتما مي رم دنبالش. ممنونم خواهر
    + بانو 
    سلام فطرس عزيز"الحق والانصاف گل گفتي" دست رو دل خيلي از گذشتگان نه چندان دور بلکه نزديکانش که ديده نمي شوند گذاشتي" در اين مهماني ها به جاي صله رحم که عمر را زياد ميکند کامپيوتر بازي ميشود"به جاي اينکه حالي از هم بپرسند پز وسيله اي را ميدهند که عاطفه هارا ازبين برده"بياييد يه فکر اساسي کنيم"که هم بچه هاي معصوم وهم بزرگترهاي دوراز اين دنياي نامهربان پاسوز ميشوند" ياد آن دوران به خير که وقتي باهم حرف مي زديم چشم درچشم هم مي دوختيم محبت ها را ردوبدل مي کرديم"ممنون ازنوشته هاي نابت"
    پاسخ

    سلام بانوي عزيز.ممنون از حضور گرمتون و لطفتون
    + يک نفر پارسي بلاگي 
    سلام.بسيار عالي .اما تکنولوژي جزئ زندگي شده نميشه کاريش کرد.فقط بايد به بچه ها برنامه هاي جذاب تر پيشنهاد بديم و خودمون با اونها بازي کنيم که حوصله نمداريم متاسفانه...ان شا ء الله فرزندانمون روز به روز بهتر از ديروز باشند.
    پاسخ

    سلام عليکم... ان شاءالله
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 93 ارديبهشت 15 نوشته شما با عنوان تنهايي هاي کودکانه برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب رهگذرم، دل نبند.... و دبير سرويس آن حامدگودرزپور بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. ممنونم