• وبلاگ : روزنه ي نور
  • يادداشت : نفوذ به اعماق کودکي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 3 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    احساس مي کنم محيط اطراف شما خيلي مجازي شده که اينقدر روي اين مسائل حساس شديد. راستش در خانواده ي ما و اقوام خيلي افراد کمي هستند که اينترنتي باشند و اصلا وبلاگ داشته باشند. حتي خيلي هايشان اصلا نمي دانند که مثلا من وبلاگ دارم. اصلا در اين وادي ها نيستند. فعلا افراد کمي هستند که اينقدر درگير اينترنت باشند که زندگي شان در آن خلاصه شده باشد.
    امّا در مورد وبلاگ کودکانمان کاملا حرفتون را قبول دارم. واقعا نبايد هر چيزي را نوشت. من بيشتر پست هاي وبلاگ دخترم را رمزدار نوشتم که البته اونم از شيرين کاري ها و هنرهاي دخترمه که در آينده وقتي بخونه به خودش افتخار مي کنه. :) مي نويسم تا يادگاري براش بمونه.
    پاسخ

    سلام. اينکه آدم به قول شما اينترنتي باشه و همه جوانب رو ببينه، اونايي هم که نيستند اگه با آگاهي وارد اين عرصه بشند بد نيست.خدا گل دخترتون رو حفظ کنه براتون.راستي رمز رو به ما ميديد که!؟;)
    + مريم خ 
    مخالف پيشرفت علم نيستم
    همه چي بايد به تناسب و اعتدال باشه
    نوشته ها بايد فقط جنبه اي از خاطره اي کوتاه براي ماندگاري باشه که اگر دختر داري در آينده به لطافتش لطمه نخورد و اگر پسر ، به غيرتش.



    پاسخ

    درسته... ولي متاسفانه در عمل که نگاه مي کنيم بعضي از مادران چنان در اين وادي غوطه ور شده اند که انگار برايشان مهم ترين چيز اينه که بازديد وبلاگ و نظرات مطالب زياد بشه. والا خيلي از مطالب رو نمي نوشتند و خيلي از عکس ها رو نمي گذاشتند...ممنون از حضورت مريم جان
    + بانو 
    سلام فطرس عزيز" کودکان امروز خيلي هوشيارند بنابراين براي تربيت صحيح آنها بايد دقت نظر بيشتري به خرج داد"درکنار آنها بايد مواظب گفتار و کردارخود بود چون با دوربين هاي خيلي قوي خداوندي فورا ضبط ميکنند و تحويل ما ميدهند"خدايا ازتو مي خواهيم همه را به راه راست هدايت کن" آممممممين "مثل هميشه عالي نوشتي" ممنون
    پاسخ

    سلام بانوي عزيز.ممنون از حضورتون و نظر خوبتون