سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چه نیکوست فروتنى توانگران برابر مستمندان براى به دست آوردن آنچه نزد خداست ، و نیکوتر از آن بزرگمنشى مستمندان به اعتماد بر خدا برابر اغنیاست . [نهج البلاغه]
روزنه ی نور
 
اهانت باسم کربلایی به رهبر عالیقدر

بعضی وقت ها می شود کسی یک عمر صدا و حنجره اش را وقف اهل بیت (علیهم السلام) کرده باشد ، ولی از امتحانات بزرگ زندگی اش موفق سر بر نیاورد.

و یا حتی می شود خودش، با همین دست ها و صدای خودش که سالها نوکر اهل بیت (علیهم السلام) بوده اند ، تیشه بزند به ریشه ی سالها خدمت و نوکری اش.

و یا حتی بالاتر از آن ، می شود، عده ای را هم با خود همصدا کند و جمعی را هم به این امر هدایت کند.

چندی پیش تلویزیون نصر تی وی خبری را همراه با کلیپی از باسم کربلایی منتشر کرد که دل بسیاری از شیعیان را به درد آورد. در پی آن گروهی سعی کردند این امر نصر تی وی را مغرضانه اعلام کنند و اظهار دارند که این شبکه سعی در خدشه دار کردن این مداح اهل بیت داشته است و خبرنگاران این شبکه را از نظر عربی صفر بداند و آن فیلم را مونتاژ و میکس و حاصل حقه های تلویزیونی بداند. ولی در این بین فیلمی از سخنرانی های علمای شیعه در رابطه با این موضوع پخش شده است که می تواند شاهدی بر این مدعا باشد .  علمایی که حداقل از نظر عربی نمی توان آنها را صفر دانست.

عُجب ، عَجَب بد آتشی است بر دل مومنان. وقتی امر می شویم بر اطاعت از فتوای مرجعیت و بالاتر از آن رهبر جهان تشیع(سید و مولا، امام خامنه ای)، دیگر اظهارنظر در این مورد چه معنا می دهد. مگر می شود قسمتی از دین را قبول کرد و قسمتی دیگر را رد کرد. مگر اسلام هم به مثابه ی غذاهای خانه ی مادر است که به زعم دوست نداشتن مثلا پیاز یا سیر ، مادرانه غذاها تفکیک بشوند و هر کس همانگونه که دوست دارد سیر بشود. ما موظف به اطاعت مسایل دینی هستیم، تمام و کمال. همانی که اکنون صلاح دانسته قمه زنی را تحت شرایطی، حرام اعلام کند، همانی است که جان بر کفِ دستِ خود گذاشت و سالها برای دفاع از دین و سربلندی شیعیان مبارزه کرد و می کند. همانی است که دستی را فدا کرد و عمری را بر این گذراند و با ادامه دادن راه امام (ره) زندگی اش را بر سر اقتدار شیعه گذاشت و حال که صدای شیعه بلند است به لبیک یا حسین(ع) ، نتیجه ای است از زحماتشان.

ایام محرم، ایام شعرخوانی و مداحی برای مظلومیت امام شیعیان است . کلمات قاصر از حکایت است، تماشای فیلم گویای مطلب هستند.

خداوند همه ی ما را هدایت کند و یک آن، ما را به خودمان وانگذارد.

دانلود کلیپ تصویری با لینک مستقیم [15.5 مگابایت | سرور مبارزکلیپ ]


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط فطرس 92/11/12:: 4:35 عصر     |     ()رد پا
درباره

روزنه ی نور


فطرس
نوشته ها ،نظرات شخصی اینجانب است، سعی بر این دارم که با سند بنویسم، ولی بالاخره انسان جایزالخطاست.... خطاهایم را گوشزد کنید ممنون میشوم..
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ
-->