سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ چیزی مانند عمل، دانش را رشد نمی دهد . [امام علی علیه السلام]
روزنه ی نور
 
طرح مرگ بر انگلیس 2

ما میتوانیم بینی استکبار را به خاک بمالیم 

مرگ بر انگلیس

اما مورد دوم سفارشهایی که این کتاب(منظور کتابی است 1000 صفحه ای که دبیر کل وزارت مستعمرات انگلستان به مستر همفر داده بود) در مورد از بین بردن نقاط قوت مسلمانان کرده است، کتاب مزبور سفارش می کند که :

2- همانگونه که لازم است برای هر چه بیشتر گسترش دادن شراب ، قمار، فحشا، گوشت خوک اگر آشکارا شد که چه بهتر و اگر نه مخفیانه، آنگاه در این کتاب سفارش اکید شده است که باید هر چه بیشتر در بلاد اسلامی با یهود و نصاری و مجوس و صبی های مقیم در این ممالک همکاری نمود تا با مددکاری آنان این امور رواج داده شود و حتی بایستی از بودجه ی وزارت مستعمرات برای پیروان این ادیان ماهیانه مقرر شود که فعالیت کنند و این مراکز فساد را در میان مسلمانان گسترش دهند.

...»

متاسفانه اطرافمون رو که نگاه می کنیم مردهایی رو به همراه همسرانشون  می بینیم که ....

در همین جا به همه ی اون خانم ها و آقایون عرض می کنم : غیرت حالتی است مربوط به روح که نشأت گرفته از حبّ به شیء است و این موجب می شود که انسان کوشش کند، آن شیء را که حفظ او عقلاً و شرعاً لازم است، حفظ کند. این تعریف علمای اخلاق از غیرت بود. پس معلوم میشه که بعضی از آقایون اصلا همسرشون رو دوست ندارند!

حالا فکر میکنید که این غیرتی که نهادینه در وجود هر شخص است چگونه نادیده گرفته می شود و یا به کلی از بین می رود؟

مردی از امام صادق (ع) سوال نمود چرا خداوند گوشت خوک و شراب را حرام نموده است ؟ امام (ع) در پاسخ فرمودند : خداوند تبارک و تعالی چیزی را حلال ننموده و چیزی را حرام نکرده مگر برای حفظ مصالح خود مردم. نه آنکه بنا بر میل خود نسبت به چیزی آن را حلال نموده و به خاطر بی میلی خود نسبت به امری آنرا حرام کند. زیرا خداوند که خالق بندگانش میباشد ، می داند چه چیزهائی سبب قوام جسم و روح ایشان میشود. پس آنها را حلال نموده و میداند چه چیزهائی برای روح و جسم انسان ضرر دارد ، آنها را حرام فرموده. برای مثال گوشت خوک را حرام نموده ، زیرا سبب بی غیرتی و بی تعصبی و فساد اخلاق میشود. و شراب را حرام نمود ، زیرا شرابخواری موجب ارتعاش و لرزش بدن است و مروت و جوانمردی را از شخص زائل می کند و شخص مشروبخوار را به تمام امور زشت و قبیح از قبیل زنا با محارم و آدم کشی و هر فتنه ای می کشاند (تفسیر جامع جلد 2 صفحه 156 )

«و نیز سفارش شده است که به هر صورتی که شده باید ربا را در میان مسلمانان رواج دهیم، که این عمل علاوه بر آنکه موجب ویرانی اقتصاد آنان خواهد شد سبب جرات یافتن مسلمانان در مخالفت با قرآن هم خواهد شد، زیرا هر کس در یک مورد با قوانین قرآن مخالفت کرد ، مخالفت در سایر موارد نیز برایش آسان خواهد شد....»

درست است که در ایران سعی در اجرای بانکداری اسلامی داشته اند و قوانینی هم در جهت اسلامی بودن آن ها وضع کرده اند ولی آیا به نظر شما شرایط اسلامی بودن بانک ها ، تمام و کمال رعایت می شود؟

«آیت‌الله مقتدایی مدیر حوزه علمیه قم در دیدار با مدیران موسسه مهر (‌بسیجیان)   با بیان تذکراتی گفتند: بانک‌هایی که معاملات ربوی در آن‌ها صورت می گیرد دارای، فضای ناسالمی هستند، زیرا ربا اعلام جنگ با خدا است و خداوند آن را به شدت نهی کرده است.

لازم به یادآوریست تعدادی از بانکها و موسسات مالی اعتباری از جمله موسسه مالی اعتباری مهر بابت تاخیر پرداخت اقساط مشتریان خود، از آنها جریمه دیرکرد مطالبه می کنند که این مبلغ به فتوای صریح اکثر مراجع، ربا و نزول پول محسوب می شود و دریافت آن حرام است.»

به نظر شما تا چه حد این شیطان بزرگ تونسته این موارد را عملی کنند؟

 چون فرض قوی اینه که خواننده ی محترم این بخش ، هیچ سنخیتی با موارد ذکر شده بالا نداره ، وارد بیان جزئیات د ر قدم دوم نمی شیم و همین برامون بس که بدونیم، هر آن در معرض حمله ی تیرهای شیطان هستیم ، گوش به زنگ باشیم، و برای مرگ بر انگلیس این مورد، به طور کلی ، غفلت ممنوع؛

از اونجاییکه در کشور اسلامی مبنا بر اسلامی بودن خوراکی هاست؛ بنابراین استفاده از هر نوع خوراکی خارجی ، ممنوع؛ (نظر از وبلاگ محب علی علیه السلام)

ولی در مورد بانک ها ، ما بعنوان جوانانی که در درجه ی اول به دینمان و در درجه ی دوم به میهنمان عشق می ورزیم و نگرانِ به ثمر نشستن نقشه های شوم بیگانگان در کشور عزیزمان هستیم ، از مسئولین و هرکسی که به نحوی کاری از دستش برمیاد، خواهش میکنیم که مرگ بر انگلیس را با صدای بلند عملی کنه

بیان ریز قوانین بنا به تشخیص خواننده ی محترم برای ما شنیدنی خواهد بود 


کلمات کلیدی: طرح مرگ بر انگلیس

نوشته شده توسط فطرس 90/3/3:: 11:5 صبح     |     ()رد پا
درباره

روزنه ی نور


فطرس
نوشته ها ،نظرات شخصی اینجانب است، سعی بر این دارم که با سند بنویسم، ولی بالاخره انسان جایزالخطاست.... خطاهایم را گوشزد کنید ممنون میشوم..
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ
-->