سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند چراغ خدا در زمین است، پس هرکس که خداوند خیرش را بخواهد، از آن پرتوی بر می گیرد . [امام علی علیه السلام ـ در حکمتهای منسوب به ایشان ـ]
روزنه ی نور
 
طرح مرگ بر انگلیس3و4

ما میتوانیم بینی استکبار را به خاک بمالیم

مرگ بر انگلیس  

 

اما مورد سوم و چهارم از سفارشهایی که این کتاب(منظور کتابی است 1000 صفحه ای که دبیر کل وزارت مستعمرات انگلستان به مستر همفر داده بود) در مورد از بین بردن نقاط قوت مسلمانان کرده است، کتاب مزبور سفارش می کند که :

«3- و نیز لازم است به وسیله ی متهم ساختن علما و داخل نمودن جاسوسانی در لباس آنان کاری کنیم که رابطه ی مسلمین با علماءشان قطع شود و باید جاسوسان ما در لباس علما جنایات بسیاری مرتکب شوند ، تا مردم هر عالمی را که می بینند شک داشته باشند که آیا این هم عالم است یا جاسوس است؟ و بسیار تاکید می شود که از اینگونه جاسوسان ملبس را باید در میان علماء ازهر، آستانه،نجف و کربلا وارد کرد.

4- و یکی از راه های تضعیف روابط مسلمین یا علماء آن است که مدارسی افتتاح کنیم که معلمین آنان ، اطفال را بر ضد علما و خلیفه ی مسلمین تریبت کند ، از بدی های آنان بگویند که اینان تن پرور هستند و همیشه در فکر لذات خود هستند، اموال ملت را صرف فساد و خوشگذرانی می کنند و اینان که جانشینان پیامبر هستند به پیامبر شباهت ندارند.» 

در این راستا خبری در مورد جاسوسی در لباس روحانیت خوندم ، به این ترتیب که «یک روحانی‌نما موسوم به «سید محمد علی حسینی» که تلاش می‌کرد خود را به جای سید حسن نصرالله رهبر شیعیان جنوب جا بزند، پس از یک سال بررسی فعالیت‌های وی از سوی اطلاعات ارتش لبنان، سرانجام به خاطر جاسوسی برای رژیم صهیونیستی دستگیر شد....»

و هزاران هزار مورد دیگر در ایران و کشورهای اسلامی دیگر که وسیله ی بدبینی مردم را به علما فراهم می کرده اند. (لعنه الله علیه)

در زمان رضاخان که به درست دوره اختناق ایران و دین به شمار می‌رفت همه دیدند که بالاترین هدف رضاخان علما بودند و آنقدر که او با آنها بد بود با دیگران نبود چون می‌دانست اگر گلوی اینها را با سختی فشار ندهد و زبان آنها را در هر گوشه با زور سرنیزه نبندد تنها کسی که با مقاصد مسموم او طرفیت کند و با رویه‌هایی که می‌خواست بر خلاف نفع مملکت و صلاح دین اتخاذ کند مخالفت نماید آنها هستند و زمامداران آن روز یا نوکرهای خاص او بودند و با مقاصد او همراه بودند و یا ضعیف النفس و ترسو بودند و با یک هو، از میدان در می‌رفتند.

****

متاسفانه یکی از دوستان من شبهه های زیادی در مورد ولایت فقیه داشت، وقتی با اون صحبت می کردم تمام سخنانش رو استناد به حرفهای معلم معارفشون در دبیرستان میکرد...

و چه خوب است سخنان امام فقط در حد صحیفه های داخل کتابخانه ها نباشد؛

«... شما آقایان و همه اشخاصى که مى‏خواهید آموزش و پرورش بدهید، یا در بنگاههاى آموزش و پرورش هستید، همه دانشگاهها، همه مراکز تربیت، همه مدارس قدیمى باید در آن اشخاصى باشند که آن اشخاصى که در آنجا هستند تربیت بکنند، تربیت اخلاقى بکنند.» (صحیفه نور/ج‏12/500/شروع اصلاح از محیطهاى دانشگاهى ..... ص : 499)

پس در این راستا  قدم سوم و چهارم را با اقتدار بر میداریم:

1-         معیار برای تشخیص عالم حقیقی، تقواست . برخورد عجولانه برای قبول و یا رد عالمی ، ممنوع؛

2-         تعمیم دادن کار یک نفر از هر قشر به کل آن قشر، ممنوع؛

3-         قبول کردن بی بر و برگرد سخن اطرافیان – حتی معلمان و اساتید گرامی – بدون تفکر عقلی-اسلامی ، ممنوع؛

4-      اگر شخصی رو دیدیم که در لباس روحاننیت خلاف محرزی انجام میده-نه برچسب و تخریب شخصیت- بگیم کسی که این خلاف رو مرتکب شد، لباس روحانیت تنش بود، نه اینکه روحانی بود (به نقل از محب علی(علیه السلام))

5-      سعی کنیم هر چه بیشتر در امور زندگی و علمی و اقتصادی و... به علما نزدیک بشیم و زنگیمون رو از این لحاظ به رنگ دین بزنیم(به نقل از محب علی(علیه السلام))

موارد بعدی به عهده ی خواننده ی محترم...

 

مرگ بر انگلیس این قسمت را همگام با شعار  مرگ بر ضد ولایت فقیه سر می دهیم و به انگلیس ، این استعمارگر پیر، با صدای بلند می گوییم که «کور خوانده اید» ، لباس پیغمبر اسلام(ص) چیزی نیست که عمال شما ظرفیت تحمل آن را داشته باشند و ان شاءالله به زودی تمام سرکردگان شما چهره ی واقعی خود را نشان می دهند –همانطور که شاهد آن هستیم- و هیچ چیز نمی تواند جوان های این مرز و بوم را نسبت به دین عزیزشان و حافظان آن بدبین کند.


کلمات کلیدی: طرح مرگ بر انگلیس

نوشته شده توسط فطرس 90/3/10:: 7:48 صبح     |     ()رد پا
درباره

روزنه ی نور


فطرس
نوشته ها ،نظرات شخصی اینجانب است، سعی بر این دارم که با سند بنویسم، ولی بالاخره انسان جایزالخطاست.... خطاهایم را گوشزد کنید ممنون میشوم..
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ
-->