سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آغاز حکمت، ترک لذّتها و پایان آن، نفرت از چیزهای گذراست . [امام علی علیه السلام]
روزنه ی نور
 
طرح مرگ بر انگلیس 5

ما میتوانیم بینی استکبار را به خاک بمالیم

مرگ بر انگلیس

"اما مورد پنجم از سفارشهایی که این کتاب(منظور کتابی است 1000 صفحه ای که دبیر کل وزارت مستعمرات انگلستان به مستر همفر داده بود) در مورد از بین بردن نقاط قوت مسلمانان کرده است، کتاب مزبور سفارش می کند که :

  5- لازم است در امر جهاد تشکیک ایجاد کنند، که این عمل مخصوص همان زمان بوده است و با منقضی شدن آن دوران این حکم هم از بین رفته است."

قال رسول اللّه(ص): «المُجاهِدونَ فى سَبیلِ اللّهِ قُوّادُ أهلِ الجَنّةِ». (مستدرک الوسائل، ج 2، ص 244).
رسول خدا(ص) فرمود: «مجاهدان در راه خدا، رهبران اهل بهشت اند».

جهاد که از ماده جهد به معنای مشقت و رنج است (معجم مقاییس اللغه ، ج1 ص486 ذیل ماده جهد) در کاربردهای شرعی به هر گونه تلاش و بذل جان، مال و توان خویش در راه اعتلای کلمه اسلام و اقامه و برپایی شعایر ایمان اطلاق می شود. (جواهر الکلام، محمدحسن نجفی، ج21 ص3)

جهاد یکی از مهم ترین وظایف و مسئولیت های فردی و اجتماعی هر مسلمان است؛ به ویژه که کارکردهای متعدد و آثار دنیوی و اخروی و مادی و معنوی بسیار بر آن بار می شود و شامل انواع مختلف می شود: جهاد در میدان جنگ، جهاد اقتصادی، جهاد اکبر(مبارزه با هوای نفس) و ....

قال رسول الله  : ان حسن تبعل المراة لزوجها، و طلبها مرضاته ، و اتبا عهاله ، یعدل ذلک کله   : پاداش شوهرداری نیک زن ، و کوشش او برای تحصیل خشنودی شوهر، و پیروی او از شوهرش ،  برابر همه این پاداشهای (جماعات و حج و جهاد و...) مردان است   .

همچنین با توجه به دسیسه‌های دشمنان اسلام، امروز بزرگ‌ترین جهاد زنان مسلمان و ایرانی در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی حفظ حجاب است؛ در جاییکه دشمن حتی در جنگ نرم کار را به جایی رسانده که آرایش های نا متعارف مو وصورت و  پوشیدن لباس های نا مناسب و پاره، نوعی آزادی و روشنفکری لقب گرفته است  .

یکی از راه های کارآمدی که بوسیله ی آن دشمنان جوانان یک منطقه را سست می کنند تا غیرت جهادی خود را از دست بدهد رواج میگساری در جوانان است، به این ترتیب غیرت و همت خود را از دست می دهند؛ در این راستا مطالعه چگونگی سقوط اندلس تامل برانگیز است.

اگر روحیه ی جهاد و در رنج انداختن خود برای هدف متعالی درکار نباشد که دیگر خطری دشمنان ما را تهدید نمی کند، انگلیسِ پیر! اگر روحیه ی جوانان اوایل انقلاب را در 8 سال دفاع مقدس می دیدید و لرزه بر اندامتان می افتاد، جوانان این دوره با همت مضاعف انواع جهادهای در راه اعتلای دینشان را انجام می دهند ، به فرموده حضرت آقا در روز 14 خرداد امسال ، جوانان این دوره اگر از نظر ایمان قوی تر از جوانان اوایل انقلاب نباشند ، ضعیف تر نیستند. استعمارگر ورشکسته! روح جوانان مسلمان به قدری والاست که فدا شدن در راه حق از آرزوهای شیرین آنهاست.

پس در این راستا  قدم پنجم را با اقتدار بر میداریم:

1-       جهاد اقتصادی: خرید کالاهای خارجی، ممنوع؛(البته از تولیدکنندگان داخلی هم تقاضا داریم که در جهت اعتلای طرح جهاد اقتصادی ایران، کیفیت اجناس خود را بالا ببرند)

2-       جهاد سیاسی: دخالت بیگانگان در امور سیاسی کشور عزیزمان، ممنوع؛

3-       جهاد فرهنگی: استفاده ار نمادهای بیگانه و به رنگ دشمن در آمدن، ممنوع؛

4-       جهاد اکبر: ریاست هوای نفس بر فکر و جانمان، ممنوع؛

5-       جهاد اصغر: بی اعتنایی به رشد فکری و بی اهمیت شمردن تقویت قوای جسمی، ممنوع؛

6-      جهاد زنان: بی عفتی و بی حیایی و همچنین بی اهمیت شمردن حفظ بنیان خانواده، ممنوع؛

7-      جهاد مردان: سستی در جهت کسب رزق حلال، ممنوع؛

8-      جهاد جسمانی: تاختن قوای پنج گانه در راه گناه و حتی در راه های بیهوده و مهار نکردن آن، ممنوع؛

موارد بعدی به عهده ی خواننده ی محترم...

 


کلمات کلیدی: طرح مرگ بر انگلیس

نوشته شده توسط فطرس 90/3/21:: 9:22 صبح     |     ()رد پا
درباره

روزنه ی نور


فطرس
نوشته ها ،نظرات شخصی اینجانب است، سعی بر این دارم که با سند بنویسم، ولی بالاخره انسان جایزالخطاست.... خطاهایم را گوشزد کنید ممنون میشوم..
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ
-->