سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر مستحبها به واجبها زیان رساند ، مستحبها را واگذارید . [نهج البلاغه]
روزنه ی نور
 
چرا السلام علیک یا حجةالله؟!

http://www.shia-leaders.com/wp-content/uploads/2011/08/jamkaran.jpg

السلام علیک یا حجةالله فی ارضه

چه فایده ای داره که هر روز دستم رو بذارم روی سرم و سلام بدم؟!یعنی چی؟

سکانس اول:

توی همسایگی ما یه دکتری بود که استادی بود برا خودش ، هر روز برنامه ام رو برای بیرون رفتن از خونه طوری تنظیم می کردم که با اون دکتر بتونم سلام علیک کنم.

یه روز که ایشون رو دیدم ، ناگهان به من گفت: بیا جلوتر.... وقتی رفتم یه نیگا توی چشام کرد و گفت همین الان برات یه آزمایش می نویسم، حتما پیگیری کن....!

سکانس دوم:

توی یکی از شهرهای ایران ، فرد نا بینایی زندگی می کرد که به ظاهر چشم نداشت، اما چشم دل او باز بود.

شخص دیگری که به شغل نفت کشی مشغول بود می گوید:«من به مقتضای شغلم به بیابان رفت و آمد داشتم و یک روز به خدمت این فرد نابینا رسیدم ، ایشان به من گفت که اگر می خواهی دست تو را بگیرم ، باید قول دهی تا کارهایی را که دیروز انجام میدادی ، از امروز به بعد ترک کنی . من هم پذیرفتم و توبه کردم و مصمم شدم که دیگر به دنبال کارهای اشتباه نروم و بنا شد که به دنبال محرمات نباشم.

پس از مدتی به مشهد مقدس رفتم . در نزدیک های حرم، چشمم به خانمی افتاد. بنا بر عادت گذشته ، طمع گناه در من برانگیخته شد. همین که نیت کردم به دنبال آن خانم بروم، ناگاه دستی آمد و بر صورتم سیلی زد . از انگشتر دست متوجه شدم که دست همان استاد نابینا است که با هم وعده داشتیم.

پس از اینکه سیلی خوردم، ناگاه متوجه کار اشتباه خود شدم و گفتم من قولی داده بودم . مردانگی هم در این دنیا چیز مهمی است. رو به حرم آمدم و بسیار گریه کردم و گفتم : آقا غلط کردم! من نزدیک حرم شما اشتباه کردم.

خلاصه پس از مدتی از سفر بازگشتم و نزد آن استاد رفتم. من فکر نمی کردم که مرا دیده باشد. همین که رسیدم و سلام کردم ، فرمود اگر به سبب امام رضا(ع) نبود ، تو را نمی پذیرفتم. تو اشتباه کردی که نگاه کردی!»

________________________________________

پ ن1: حالا اگه دکتری قابل تر و عارفی عارف تر از امام زمان (عج) سراغ دارید برید به اون سلام کنید و با اون عهد و پیمان ببندید؛ بسم الله...

پ ن2: اماما! تو باب اللهی! ادرکنی!

پ ن3: ای کاش تو را فقط به خاطر خودت بخواهم، نه به خاطر درمان دردهایم...


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط فطرس 90/7/30:: 10:0 عصر     |     ()رد پا
درباره

روزنه ی نور


فطرس
نوشته ها ،نظرات شخصی اینجانب است، سعی بر این دارم که با سند بنویسم، ولی بالاخره انسان جایزالخطاست.... خطاهایم را گوشزد کنید ممنون میشوم..
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ
-->