سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بسیار نیکی کند، برادرانش دوستش خواهندداشت . [امام علی علیه السلام]
روزنه ی نور
 
حلزون هایی که آرام آرام روی فرهنگ و عقاید ما راه می روند...

برندسازی کرم حلزون

مدت هاست که در تبلیغات و برنامه های کشور خودمان، که با افتخار نام جمهوری اسلامی را بر آن نهاده ایم مردانگی مردان و حیای زنان در تلویزیون زیر سوال رفته است.

زنانی که پوست خود را جلوی چشمان میلیون ها نامحرم برانداز می کنند و مردانی که به خاطر شفاف نبودن پوستشان ابراز نگرانی می کنند...

بزرگ ترین سرمایه هایمان را داریم ذره ذره از دست می دهیم. تبلیغاتمان هم شده تبلیغِ خودآرایی و بی حیایی؟ تبلیغاتمان هم رنگ آن ور آبی به خود گرفته است.

جالب تر از این موضوع ، تبلیغ محصولی توسط صدا و سیمای ما هست که از اعتباری برخوردار نیست. یعنی همین که مقدار زمان زیادی رو به این تبلیغ اختصاص می دهند و مقدار قابل توجهی درآمد از این راه کسب می کنند و نه به سلامت روحی و نه جسمی مردم دقت دارند همین صدا و سیمای ما را بس است؟؟؟؟؟؟؟

مشکل حجاب و بی عفتی و بداخلاقی های اجتماعی را می بینیم و دهان به اعتراض می گشاییم ولی دریغ از کوچک ترین فرهنگ سازی در این امور. نه تنها فرهنگ سازی نمی کنیم ، بلکه فرهنگ نادرست توسط مسئولین به مردم ارائه می شود.

دهان به اعتراض می گشاییم ...

 ما مردمی هستیم که تحریم ها و سختی ها نتوانست ما را از پای دربیاورد. مردمی هستیم که با وجود هر نوع سختی باز در میدان حاضریم و جانمان را هم برای وطنمان و دینمان می دهیم. انصاف نیست... انصاف نیست سلامت روحی و جسمی ما را فدای سود کلان خودتان کنید، صدا و سیمای محترم! 

و این کرم حلزون تنها نمونه ای از این ضدفرهنگ ها...


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط فطرس 92/4/18:: 1:45 عصر     |     ()رد پا
درباره

روزنه ی نور


فطرس
نوشته ها ،نظرات شخصی اینجانب است، سعی بر این دارم که با سند بنویسم، ولی بالاخره انسان جایزالخطاست.... خطاهایم را گوشزد کنید ممنون میشوم..
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ
-->