سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر نیکوترین این امّت از کیفر خدا ایمن مباش که خداى سبحان فرموده است : « از کیفر خدا ایمن نیستند ، مگر زیانکاران » و بر بدترین این امت از رحمت خدا نومید مگرد . که خداى سبحان فرموده است : « همانا از رحمت خدا نومید نباشند جز کافران » . [نهج البلاغه]
روزنه ی نور
 
آسانسورهای دوست داشتنی!

 

اونقدر کلامش تاثیرگزار بود که وقتی پای صحبتاش می نشستی رقیق شدن قلبت رو احساس می کردی. بحق استادی بودند توانا، وقتی صحبت از ائمه (علیهم السلام) میشد، اشک از گونه هاشون می چکید و مقنعه اشون رو خیس می کرد و چنان ظریف بحث رو برامون شرح می دادند که تا تموم شدن بحث نمی تونستیم حتی نگاهمون رو از نگاهشون برداریم.

یه روز یه توصیه ی جالبی به ما کردند. گفتند: «برای اعضای خونواده اتون نردبان نباشید»، همه با تعجب به ایشون نگاه کردیم و انگار که از نگاه های ما عجول بودن ما رو متوجه شده بودند ادامه دادند : «برای اعضای خانواده آسانسور باشید، به این ترتیب هم باعث رشد و ترقی اونها میشید و هم خودتون رو رشد می دید، تازه زودتر هم به مقصد می رسید».

دیدگاهشون آفرین داشت. ایشون هم تو زمینه ی تحصیلات و هم از نظر معنوی رشد بسیار خوبی داشتند، واقعا خوش به حالشون (هر جا هستند براشون آرزوی سلامتی دارم). به خاطر شرایط شغلیِ همسرشون نتونستیم بیشتر در خدمتشون باشیم.

هر جور حساب می کنم می بینم خیلی کار سختیه این کار، آسانسور بودن رو می گم. یعنی اگه با عقیده آسانسور نشی ، زودی تسمه پاره می کنی و اتصالی می کنی و هم خودت می افتی و هم اعضای خانواده رو سقوط می دی.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ ن 1: اول از همه ظرفیتمون رو باید بالا ببریم تا آسانسورهایی باشیم که بتونیم همه ی اعضای خانواده رو بالا بکشیم و ثانیا رشد معنوی داشته باشیم تا قضیه تسمه پاره کردن و این حرفها پیش نیاد.

پ ن 2: با این اوصاف بلندای هدفمون هم همون برجیه که قراره آسانسورش باشیم، هر چی بلندتر ، ظرفیت و قدرت بیشتر.

پ ن 2: نرم افزار آسانسور رو می تونید از اینجا دانلود کنید.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط فطرس 92/6/31:: 3:5 عصر     |     ()رد پا
 
آرمانی زیبا!

آرمانهایش ادعایی بیش نیست، بیشتر رنگ ریا دارد ؛ شاید نمی داند که شهادت همان بهشتی است که به بها دهند نه به بهانه...

نایل شویم مگر به دل دادن و جان سپردن.

بس نیست که جانت را بر کف دست بگذاری و کف دستت را بالا ببری و هدف تیرهای دشمن کنی، باید قلبت رو در سینیِ اخلاص بگذاری و آن را هدیه کنی.

حیف است با آرمانِ به این زیبایی زندگی کردن ولی بهایی* را به خاطرش ندادن...

________________

  * : بها را هر چیزی که تو را میرنجاند در راهش ، بخوانید.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط فطرس 92/6/30:: 7:21 صبح     |     ()رد پا
 
مهر مادری

مجازات دل شکستن هایش را دارد در این دنیا می بیند ، در عجبم از موجودی به نام «مادر» که با اینکه می داند جگرگوشه اش خطاکار است و حتی چندی پیش خودش هم مورد اصابت تیرهای زبانش قرار گرفته بود ، باز هم اشکش را با گوشه ی چارقدش پاک می کند و می گوید: «بچه ام چشم خورد از بس که ...»

__________________________________

پ ن: نقطه چین را با تمام خوبی هایی که به فکرتان می رسد می توانید پر کنید.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط فطرس 92/6/24:: 9:26 عصر     |     ()رد پا
 
فلسفه رنگ قرمز و زرد!

دیروز مدادرنگی های قد و نیم قدم را نگاه می کردم و از صمیم قلب فهمیدم «فلسفه»ی درست شدن رنگ «قرمز» را در آن هنگام که نیش زخم صاحبخانه اِمان بر گونه های پدرم نشست؛ و رنگ «زرد» را آن هنگام که مادرم دست از غذا کشید و تاوان سیرشدن دروغی اش را چهره اش داد...

ولی امروز «فلسفه» را نقش بر آب دیدم آن هنگام که تندی «قرمز» ماشین پدر همکلاسی ام چشمان را زد و برق «زرد»ی جواهرات مادرش از دور هویدا بود...

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط فطرس 92/6/17:: 10:27 صبح     |     ()رد پا
 
فیلترشکن با سرعت بالا!

روزی نیست که از یک فیلترشکن جدید با آپشن های مختلف از قبیل سرعت بالا، ایمیلی دریافت نکنم. دیگر نمی دانند که ما خودمان روی خودمان، آن هم از قصد، فیلترینگ هایی نصب کرده ایم از قبیل شرع و وجدان(1). عجیب هم قوی هستند و کاردرست! در ضمن سعیمان بر این است که ورژنشان را بروز نگه داریم تا مبادا فیلترشکن جدیدی از عهده اش برآید .

به مسئولین هم پیشنهاد می کنیم که برنامه نویسانشان را سوق دهند به سمت نوشتن این فیلترینگ ها، کارآیی بیشتری دارد...

فقط میترسم از فیلترشکنی بنام غرور؛ می گویند حریف تمام فیلترهای موجود هست. اگر هم جایی نصب شود تواناییِ این را دارد که خود را آپدیت نماید.

خدایا ما را از شرّ این فیلترشکنِ خوف در امان دار! پیشِ خودمان بماند یک لحظه احساس کردم حفره های سیستم عاملم دارند اجازه ی هک شدن را به این فیلترشکن می دهند(2).

_________________________________ 

(1): برای دانلود اینجا کلیک کنید.دوست داشتن

(2): با این اوصاف ، آپدیت جدید فیلترینگ هایم را از کدام سایت باید بگیرم؟؟؟یعنی چی؟


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط فطرس 92/6/7:: 7:35 صبح     |     ()رد پا
 
اندر احوالات دلایل چندهمسری...

با اینکه سالها بعنوان زن، کلی مدرک و سند جمع آوری کرده و در پی این بوده ام که به این مردهای موافق نشان بدهم که به همین راحتی ها هم نیست که بروید و هرچه دلتان خواست زن بگیرید و اسلام شرایطی برای این کار قائل است، ولی حالا می بینم در شرایطی که مردی به خاطر اینکه اَنگ «قدیمی بودن» دنبالش نباشد و همه با بَه بَه چَه چَه فراوان بگویند: «عجب مرد مدرنی است و چه باکلاس تشریف دارند»، غیرت خود را به راحتی زیر پایش له می کند و زن خود را با رنگ هایی که بَه بَه چَه چَه بقیه را به دنبال دارد و همه از دیدنش مستفیذ هستند روانه ی کوچه و خیابان می کند، چه سهم اندکی از زنش خواهد داشت و بیچاره که به جای یک زن یک چندم یک زن را هم ندارد، کم است حتی چهارتا زن!!! هر چه هم زنِ این مدلی و بسیار باکلاس داشته باشد، باز یک زن هم نمی شود که نمی شود!!!

عجب دورانی است، چه توقعاتی دارند این زن های باکلاس و مدرن امروزی!!!!

______________

بعدا نوشت: از قدیم  هم گفته اند که اگه شریک، خوب بود -نعوذبالله -خدا  هم شریک داشت!!!!

بعداتر نوشت: چند همسری را شما می توانید چشم چرانی و اینا تعبیر کنید...

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط فطرس 92/6/6:: 3:51 عصر     |     ()رد پا
درباره

روزنه ی نور


فطرس
نوشته ها ،نظرات شخصی اینجانب است، سعی بر این دارم که با سند بنویسم، ولی بالاخره انسان جایزالخطاست.... خطاهایم را گوشزد کنید ممنون میشوم..
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ
-->