سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرکس را که زود به زود طلاق می دهد و همسر عوض می کند، دشمن می دارد . [امام باقر علیه السلام]
روزنه ی نور
 
یه دل دارم حیدریه...

شده تا حالا بچه اتون یه شعری بخونه که همینطور نگاش کنید و اشکتون ناخودآگاه جاری بشه؟

وقتی حرف دل از زبون بچه شنیده بشه، یکی از اون موقع هاست که احساسات آدم یهو به وجد میاد و شبنم های تو چشاش دیگه طاقت نمیارن و سرازیر میشن.

من به شخصه هر وقت پای شیعه بودن و مخصوصا امام علی (ع) در میون باشه، همچین حالتی بهم دست میده. وقتی این شعر رو دیدم ، احساس کردم که این از همون شعراست. هم یه حس خوب کودکی رو در آدم زنده می کنه و هم حس بزرگی رو به آدم هدیه میده. اونوقته که آدم احساس می کنه توی یه میانه ی خیلی قشنگ قرار گرفته .

بخونیم و با ذکر صلواتی هدیه کنیم به پیشگاه امام زمان(عج):

یه دل دارم حیدریه            عاشق مولا علیِ (علیه السلام)

من این دلو نداشتم          از تو بهشت برداشتم

خدا بهم عیدی داد            عشق مولا علی (علیه السلام) داد

 

پ ن: خدایا ما و نسل ما را شیعه ی واقعی و فدایی حضرتش قرار بده. آمین


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط فطرس 93/11/14:: 8:46 صبح     |     ()رد پا
درباره

روزنه ی نور


فطرس
نوشته ها ،نظرات شخصی اینجانب است، سعی بر این دارم که با سند بنویسم، ولی بالاخره انسان جایزالخطاست.... خطاهایم را گوشزد کنید ممنون میشوم..
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ
-->