سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دردانشش اختلاف و دوگانگی نباشد . [امام باقر علیه السلام ـ در بیان معنای راسخان در دانش ـ]
روزنه ی نور
 
طرح مرگ بر انگلیس 1

ما میتوانیم بینی استکبار را به خاک بمالیم 

مرگ بر انگلیس

چند وقت بود که خیلی فکرم مشغول شده بود ، خیلی سخته که از دور و نزدیک حرف هایی بشنوی که رنگ و بوی اون ورِ آبی بده. تا اینکه امروز بعد از خوندن کتاب "خاطرات مستر همفر" – جاسوس انگلیس در کشورهای اسلامی – پیش خودم گفتم چرا حالا که اونا نقشه هاشون رو عملی کردند ما هم  مرگ بر انگلیس و مرگ بر کفار رو از حد سرزبونمون فراتر نیاریم و به حد عمل نرسونیم؟!

خاطرات مستر همفر

"...و هرگاه عروس دریاها(منظور انگلستان است) توانست اسلام را از هم بپاشد و بر کشورهایش تسلط پیدا کند ، جهان مسیحیت را شاد خواهد نمود .... دبیر کل گفت: جنگ های صلیبی فایده ای نداشت ، همانگونه که قوم مغول نتوانستند اسلام را ریشه کن سازند . زیرا عملیات آنها دفعی و بدون برنامه و نقشه ی قبلی بود و آنان عملیات نظامی انجام می دادند که جنگی علنی و آشکار بود ، لذا در مدت کوتاهی از بین رفتند ، اما امروزه حکومت باعظمت ما، در فکر این است که اسلام را از داخل با یک نقشه ی مطالعه شده و دقیق، با بینش و مرور زمان نابود سازد...."(خاطرات مستر همفر/ص112-113)

امیدوارم اگه این کتاب رو نخوندید حتما بگیرید و مطالعه کنید (این کتاب رو میتونید از اینجا دانلود کنید)؛ سرتاسر کتاب پر است از نقشه های حساب شده ای که متاسفانه به شدت اجرایی شدن اون رو توی کشور خودمون داریم میبینیم.

فصلی از این کتاب در مورد از بین بردن نقاط قوت مسلمانان صحبت شده ؛ در این فصل 23 مورد برای از بین بردن داشته های خوب و قوت ما بیان شده که با خوندن هر کدومشون دل هر مسلمونی به درد میاد. وقتی ما با خیال راحت توی خونه هامون نشستیم و داریم وقت خودمون رو به بطالت می گذرونیم ، از اون ور دنیا دارن در مورد ما تصمیم می گیرند که ما رو به چه رنگی در بیارن؛ بیایید اگه کوچک ترین خصلتی در ما هست که به مقاصد پلید اونا کمک میکنه ، تلاش برای از بین بردنش کنیم ؛ حداقلش اینه که وقتی این مورد رو تو خودمون دیدیم ناراحت بشیم و احساس بدی بهمون دست بده ، نه اینکه توجیهش کنیم . (تا به حول و قوه ی الهی بتونیم کم کم کنار بذاریمش )

در صفحه ی 101 کتاب آمده است:

"اما سفارشهایی که این کتاب(منظور کتابی است 1000 صفحه ای که دبیر کل وزارت مستعمرات انگلستان به مستر همفر داده بود) در مورد از بین بردن نقاط قوت مسلمانان کرده است، کتاب مزبور سفارش می کند که :

1-       بسیار ضروری است کاری کنیم که از هر سو عربده های ملت خواهی، اقلیم پرستی، تعصبات نژادی، و ترک و فارس و عرب و عجم و از این قبیل تعصبات تفرقه انگیز راه بیفتد و نیز لازم است مسلمانان را وادار کنیم که اهمیت بسیاری به تمدن های پیش از اسلامشان بدهند و قهرمانان و شخصیت های قبل از اسلام را زنده کنیم، مانند احیا فرعونیت در مصر، احیا زردتشتی گری در ایران و احیا بابلیه درعراق، تا آخر صورت مفصلی که در این کتاب آمده بود......"

حداقل د رمورد این قسمت که بیشتر ماها تسلط کامل به قضیه داریم و کاملا مشرفیم!!!! از انواع جوک های ترک و لر و عرب و عجم و انواع اهانت هایی که به شهرها و نژادها میشه گرفته تا انواع گردنبندهای صلیب و اهورامزدا و ...

 قدم اول :

1)      گفتن و شنیدن هر گونه جوکی که اقلیتی رو مورد توهین و تمسخر قرار بده، ممنوع؛

2)      احساس هر گونه برتری جویی به خاطر اندازه و فرهنگ و تاریخِ شهری که توشیم ، ممنوع؛

3)     نشان قرار دادن هر گونه نشانی که نشانی از رنگ و بو ی فرهنگ و دین و هویت ما نداره ، ممنوع؛

4)     از این به بعد برتری جویی زن بر مرد و مرد بر زن هم ،ممنوع؛ (نظر از وبلاگ محب علی(ع) )

(لطفا قوانین بعدی توسط خواننده ی عزیز مرتبط با این بند از نقشه های ملعونین انگلیسی وضع بشه )

از اونجاییکه "رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود"  وقتی دیدیم که توی این قسمت تونستیم از 100 نمره حداقل به خودمون 80 رو بدیم ، بریم سراغ مورد بعدی...

یادمون نره که می خوایم مرگ بر انگلیس و مرگ بر کفار از حد سرزبونمون فراتر بیاد و در حد عمل برسه ان شاءالله.

 


کلمات کلیدی: طرح مرگ بر انگلیس

نوشته شده توسط فطرس 90/2/29:: 1:56 عصر     |     ()رد پا
درباره

روزنه ی نور


فطرس
نوشته ها ،نظرات شخصی اینجانب است، سعی بر این دارم که با سند بنویسم، ولی بالاخره انسان جایزالخطاست.... خطاهایم را گوشزد کنید ممنون میشوم..
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ
-->